feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Akaun Mail Mana Yg Lebih Selamat Yahoo Atau Google?

Labels: ,



Ok..kali ni nak share sikit pasal akaun mail..
aku pengguna tegar akaun mail yahoo dari 2002..
semua akaun aku daftar pakai mail yahoo..
tapi bila aku dapat tau cara nak hack masuk ke akaun yahoo orang lain
dan cara nak dapatkan password yahoo..
aku terus pakai gmail..
buat masa ni aku ader 3 akaun yahoo dan 10 akaun gmail..

untuk yang baru2 nak belajar hack akaun tu..
aku raser takyah la..sebab server boleh kesan penipuan..
sedang kita sendiri pon boleh check alamat,ip,dan status dari mana tuan punya email
datang ke inbox..inikan pulak server..



aku pakai byk akaun untuk bisnes internet dan untuk login ke akaun laman tertentu agar tak
memenuhkan inbox mail aku yg dah memang sentiasa penuh..

jadi aku mmg jamin yg yahoo mmg x selamat..
korang bayangkan yahoo ni friendster atau myspace..
senang nak edit sendiri kan..
gmail plak bayangkn mcm facebook..masih baru..dara..bukan janda mcm yahoo..hohoho
susah sikit nak hack gmail ni..

ingat yer..sekali orang dapat hack mail korang..semua laman sosial korang boleh
ditukar password..dan data peribadi korang takyah nak cakap aperla..
tapi wat masa ni data dari akaun maybank2u aku berani jamin masih kukuh..
sebab kener activation pakai code hanset dan kad atm kalau nak tukar atau transfer duit..
kalau paypal tu aku x kaji abis lagi..
sekang ni ader gak yg pakai hotmail,rocketmail DLL..ikot korangla..

Jadi..untuk lebih selamat..aku rekemen korang pakaila akaun Gmail..
sebab gmail mempunyai function yg byk dan kelebihan ngan ruang simpanan
yg lagi besar berbanding yahoo..hohoho..
dlm gmail pon boleh letak ym..jgn risau sangat ym korang tu..
nanti aku terang kat post akan datang..
aku akan bagitau aper yg best gmail berbanding akaun mail yg free yg lain2..

kalau yang xder akaun gmail boleh register cepat2..
taip jer google.com
pastu nampak kat atas tu tulis mail..
klik mail..

kalo nak lagi senang taip ni mail.google.com
pastu create account n register cam biaser..
wat maser sekarang ni diorg nak code activation by handphone...
korang letak jer no tepon korang..

siap..
kalo ader yg nak tanya terus jer tanya..
okeys

p/s : kalo ader maser aku wat video manual nak create account..






1 comments:
gravatar
Anonymous said...
July 26, 2014 at 1:26 PM  

So you can contact them for Dubai apartment rent and make your advanced
booking for other services as well like rent a car.
Success depends on developing the skills to manufacture such products, and devising expertise to decorate the product to make it look attractive to prospective buyers.
You can rent our cars from one location and drop it anywhere facility.



Review my blog post ... rocket rentacar

Post a Comment