feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Blog ni berwajah baru..ada macam facebook tak..hehe

Labels:















Salam semua..
Aku rasa la..
ni dah kali ke sepuluh dah aku tukar wajah blog aku ni..
bukan senang nak tukar..
dulu lupa nak back up template..
pernah habis semua layout..huhu.
kali ni aku dah simpan elok-elok semua..
semua layout aku dah back up..


kalau tak aku nak pakai layout yang sejibik macam youtube..
tapi bila aku cuba...berat giler blog aku..
sebab banyak sangat script video..


kali ni aku pakai layout facebook..
ringan giler..
kalau ader yg tak perasan..silap2 diorang ingat ini laman facebook..
hehehe..


tengok la..
pasnih kalo rajin aku nak tukar layout canggih-canggih sikit..


ok..
semua..thanks..






0 comments:

Post a Comment